سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات فروشگاهی

نظر

نقاشی ساختمان

 

الف) سرویس نقاشی ساختمان در تهران در یاور  به ترتیب زیر انجام می‌شود
انجام کارهای لکه‌گیری و ترمیم بتونه‌ اولیه، سنباده کاری و آماده‌سازی برای آستر اولیه، اجرای لایه‌ اول آستر، لکه‌‌گیری و سنباده مجدد، اجرای لایه‌ دوم آستر، لکه‌گیری برای اجرای رنگ اصلی، پیاده‌سازی رنگ اصلی
ب) برخی از رنگ‌های اکریلیک قابل شستشو نیستند؛ اما کبال خود را ملزم می‌داند تا از رنگ‌های اکریلیک قابل شستشو استفاده کند.
پ) متخصصان نقاشی کبال معمولا برندهای رنگ سحر، هاویلوکس، هادی، پارس الوان، پارس بهار و پارس اطلس را برای نقاشی انتخاب می‌کنند.

 راهنمای قیمت

الف) قیمت نقاشی ساختمان بر اساس متراژ و کیفیت زیرسازی کار محاسبه می‌شود. 
ب) برای محاسبه هزینه‌ی نقاشی بر اساس متراژ، از ضرب طول در عرض اتاق‌ها استفاده می‌شود.
پ) هزینه‌ رنگ هم در قیمت‌ها لحاظ شده‌است؛ یعنی نیازی نیست رنگ را خودتان تهیه کنید و این کار بر عهده‌ی متخصص است.
ت) مواردی که خارج از سرویس روتین نقاشی کبال هستند و هزینه‌ی انجام آنها به صورت جداگانه دریافت می‌شود:

• هزینه زیرسازی بیش از حد معمول (ترک‌های عمیق، شکستگی‌های طولانی، سطح گچی و ...): هر مترمربع بین 1.5 تا 2 هزار تومان
• هزینه‌ جداکردن کاغذ دیواری: هر مترمربع 2 هزار تومان
• هزینه‌ رنگ آمیزی نرده: هر متر (طول) 12 هزار تومان
• هزینه‌ رنگ آمیزی حفاظ کرکره‌ای: هر مترمربع 24 هزار تومان
• هزینه‌ رنگ آمیزی رادیاتور: هر متر (طول) 12 هزار تومان
• هزینه‌ی کارهایی از قبیل رنگ آمیزی در ورودی، رنگ آمیزی در پارکینگ، رنگ آمیزی در محوطه، اجرای تکنیک‌های خاص نقاشی، جابجا کردن مبلمان، جداکردن پرده و مواردی از این دست، به صورت توافقی محاسبه می‌شود.
• هزینه نقاشی چارچوب پنجره‌ها به صورت جداگانه محاسبه و به قیمت نقاشی اضافه می‌شود. قیمت نقاشی هر واحد سطح از چارچوب پنجره معادل قیمت یک مترمربع از رنگ انتخابی است.

ث) حداقل سفارش نقاشی باید 150 هزار تومان باشد
ج) قیمت‌ها بر اساس نرخنامه‌ سال 1397 محاسبه شده‌اند.

کاشی کاری

امروزه کاشی و سرامیک به یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند. به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است. انتخاب کف پوش حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد . در این مقاله ایده هایی برای انتخاب مناسب تر این کف پوش ارائه می گردد . کاشی های مورد استفاده در کف حمام در انواع کیفیت و رنگ و سایز و طرح و بافت و شکل وجود دارند و تنوع انتخاب را زیاد می نمایند . بهتر است کف پوش حمام از جنس سرامیک باشد زیرا هم بادوام تر است ، هم تمیز کردن آن راحت است ، هم نسبت به رطوبت حساس نیست و در موقع خیس شدن چندان لیز نمی باشد. حتما توجه داشته باشید سرامیک انتخابی برای حمام از نوع لیز نباشد . ممکن است خرید سرامیک های بدون لعاب ارزان تر باشند اما دقت کنید که این سرامیک ها سریع کثیف شده و به مراقبت زیادی نیاز دارند. لعاب ها مواد معدنی و سیلیسی هستند که به صورت یک لایه شیشه ای مانند در سطح خارجی سرامیک قرار می گیرند و البته یکی از دلایل لیزخوردن آدم ها و اشیا روی سرامیک همین لعاب است. لعاب ها انواع مختلفی دارند که به صورت مات یا براق دیده می شوند. هنگام خرید سرامیک برای کف باید دقت داشت که لعاب برق شیشه ای نداشته باشد چرا که سطح سرامیک را به شدت لیز می کند و احتمال سر خوردن در این شرایط زیاد خواهد بود. پس سرامیک های مات انتخاب بهتری برای کسانی است که نگران سرخوردن خودشان یا فرش هایشان روی سرامیک هستند. ابعاد سرامیک برای کف پوش باید هنگام انتخاب سرامیک اندازه آن را با مکان مورد نظر تطبیق داد. مثلا کف سرویس های بهداشتی باید اندازه کاشی را طوری انتخاب کرد تا بتوان شیبی مناسب برای تخلیه آب به درون کف شور به دست آورد

 مزایای یاور

·         نقاشان مجرب و حرفه‌ای

·         رعایت نظافت در طول نقاشی

·         قیمت مناسب و عادلانه

·         تضمین کیفیت نقاشی