سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات فروشگاهی

نظر

جزوه آموزش زبان برنامه نویسی C به فارسی

جزوه آموزش زبان برنامه نویسی C به فارسی که توسط دکتر کریم پور عضو هیئت علمی انشگاه تبریز تهیه شده است را تقدیم کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. این جزوه شامل تمامی مباحث نکات کنکوری کاردانی به کارشناسی نرم افزار کامپیوتر است که امید می رود مناسب دانشجویان علاقه مند حوزه برنامه نویسی باشد. زبان سی ، یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و سطح میانی است و علاوه بر قابلیت قابل حمل بودن دارای کلمات کلیدی بسیار کمتر از سایر زبانهای برنامه نویسی دیگر است. زبان C یک زبان تابعی می باشد که بعدها خاصیت شی گرایی به آن افزوده گردید و نسل جدید با اسم زبان برنامه نویسی C++ به وجود آمد. هرچند برای یادگیری این زبان جدید راهی بجز آموختن زبان برنامه نویسی سی وجود ندارد. امروزه از زبان برنامه نویسی سی برای تولید برنامه های سیستمی مانند سیستم عامل و سیستم های تجاری ، هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.بطوری که تا اکنون محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیا به شمار می آید. در ادامه مروری بر تاریخچه زبان سی خواهیم انداخت.

عنوان: جزوه آموزش زبان برنامه نویسی C

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: دکتر کریم پور

تعداد صفحه: 61

حجم فایل: 6 مگابایت

 

کلمات کلیدی: برنامه نویسی به زبان ++C،, زبان برنامه نویسی C, جزوه آموزش زبان برنامه نویسی C, زبان C, زبان سی

تاریخچه زبان سی:

در سال 1967 مارتین ریچاردز زبان BCPL را برای نوشتن نرم‌افزارهای سیستم‌عامل و کامپایلر در دانشگاه کمبریج ابداع کرد. سپس در سال 1970 کن تامپسون زبان B را بر مبنای ویژگی‌های زبان BCPL نوشت و از آن برای ایجاد اولین نسخه‌های سیستم‌عامل یونیکس در آزمایشگاه‌های بل استفاده کرد. زبان C در سال 1972 توسط دنیس ریچی از روی زبان B و BCPL در آزمایشگاه بل ساخته شد و ویژگی‌های جدیدی همچون نظارت بر نوع داده‌ها نیز به آن اضافه شد. ریچی از این زبان برای ایجاد سیستم‌عامل یونیکس استفاده کرد اما بعدها اکثر سیستم‌عامل‌های دیگر نیز با همین زبان نوشته شدند. این زبان با سرعت بسیاری گسترش یافت و چاپ کتاب “The C Programming Language” در سال 1978 توسط برایان کرنیگان و ریچی باعث رشد روزافزون این زبان در جهان شد.

منبع: ویکی پدیا


نظر

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 


نظر

معرفی محصولات شرکت پریماتوی  

شرکت پریماتوی از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت هواپیمای مدل رادیوکنترل و کوادکوپترهای کاستوم و فروش انواع کواد کوپتر ، هواپیما ، هلیکوپتر و ماشین رادیوکنترل آغاز کرده است . پریما (prima) در زبان ایتالیایی به معنای “اول” میباشد . شرکت پریماتوی با داشتن تیم متخصص همراه با کارشناسان مجرب سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را دارد .

طراحی ، ساخت و آموزش پرواز انواع هواپیمای مدل و کواد کوپتر

شرکت پریماتوی علاوه بر فروش محصولات اورجینال و برند های معتبر ، برای مشتریان خود محصولات اختصاصی را طراحی می کند و ساخت آنها را بر اساس بودجه مورد نظر و با بالاترین کیفیت انجام می دهد . علاوه بر این شما می توانید آموزش پرواز انواع هواپیماهای مدل و کوادکوپترها را از شرکت پریماتوی دریافت کنید .

واردات جزئی ، فروش و تعمیرات انواع سرگرمی های رادیوکنترل (کوادکوپتر ، ماشین کنترلی ، هواپیما و اسکوتر برقی) ممکن است شما هم جزو افراد علاقه مند به وسایل کنترل از راه دور باشید . شما می توانید بهترین برندهای روز دنیا را با بیشترین تنوع از شرکت پریماتوی بخواهید . همچنین اگر دستگاه های رادیوکنترل شما دچار مشکل شد ، شما می تواند برای تعمیر آنها به بخش فنی و تعمیرات شرکت پریماتوی مراجعه نمایید .

افتخارات کسب شده توسط شرکت پریماتوی

شرکت پریماتوی از سال 1394 شروع به کار کرده است و تاکنون افتخارات بیشماری در زمینه طراحی ، ساخت و اختراع وسایل میکروکنترل کسب کرده است .

از جمله افتخارات شرکت پریماتوی :

کسب مقام اول لیگ ربات های پرنده (کوادکوپتر) در مسابقات بین المللی ایران اپن سال 2012

کسب مقام دوم لیگ ربات های مریخ نورد در مسابقات بین المللی دانشگاه امیرکبیر سال 2010

ثبت اختراع تحت عنوان (هواپیمای بدون سرنشین) در سال 1391 توسط هئیت داوران در همایش حمایت از مبتکرین و مخترعین غرب کشور

عضو کارگروه تخصصی (نرم افزار) در سال 1392 توسط مرکز حمایت از مبتکرین و مخترعین غرب کشور

کوادکوپتر چیست؟ ‏

خرید کوادکوپتر ، یا مالتی روتر (چند پروانه)، یا پهباد، یا کوادروتر، یک وسیله مکانیکی پروازی ساده با چهار بازو ‏است، که در هر یک از بازوها موتوری به یک پروانه متصل شده است. مالتی کوپترها با سه، شش یا هشت بازو ‏نیز وجود دارند، اما عمدتا شبیه به کوادکوپتر عمل می کنند. دو پروانه در جهت عقربه های ساعت و دو پروانه ‏دیگر خلاف جهت ساعت می چرخند. کوادکوپترها به لحاظ ایرودینامیکی ناپایدار هستند، و به یک کامپیوتر ‏پرواز نیاز دارند تا فرمان های ورودی را به فرمان هایی تبدیل کنند که ‏RPM‏ های (دور موتور) پروانه ها را ‏تغییر دهند تا حرکت مطلوب و مورد نظر را ایجاد نمایند. این پاراگراف در واقع پاسخی کوتاه به سؤال بالا بود. ‏در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری برای آشنایی شما با دنیای کوادکوپترها ارائه می دهیم.‏

کوادکوپترها با هلیکوپترها یا هواپیماهای بال ثابت تفاوت دارند چرا که نیروهای بالارونده و کنترلی ایجاد می ‏کنند. چرا که در هواپیما بلند شدن بوسیله بال ها انجام می شود، اما در کوادکوپتر این امر توسط پروانه ها ‏صورت می گیرد. هلیکوپتر از روتر اصلی خود برای بلند شدن استفاده می کند، اما در عین حال می تواند ‏چرخش تیغه های روتر را به منظور ایجاد نیروهای کنترلی تغییر دهد.‏

ایده کوادکوپتر جدید نیست. طراحی های کوادکوپترهای با سرنشین در دهه 1920 و 1930 ارائه شد، اما این ‏ایده ها دارای عملکردی نامطلوب، و سطح بالایی از ناپایداری بودند، و به حجم بالایی از فرمان های خبان نیاز ‏داشتند. با پیشرفت فناوری الکترونیک در کامپیوترهای کنترل پرواز، موتورهای بدون هسته یا براش لس، ‏میکروپردازشگرهای کوچکتر، باتری ها، دوربین ها، و حتی سیستم های ‏GPS‏ طراحی و پرواز کوادکوپترها ‏امکان پذیر شد. سادگی کوادکوپترها آن را به یک وسیله عکسبرداری هوایی و پلت فرم ویدئویی مؤثر تبدیل ‏کرده است.‏ کوادکوپترها یک شیوه اقتصادی برای معرفی خود به دنیای وسایل هوایی کنترل از را دور هستند. به پرواز ‏درآوردن آن ها جالب ‏است، و با کمی تمرین و صبر هرکسی می تواند یادبگیرد که چگونه یک کوادکوپتر را به ‏پرواز درآورد.‏

اسکوتر های برقی را بهتر بشناسیم!‏

اگر شما از نیز مانند افراد متعددی شیفته و مجذوب انواع خرید اسکوتر برقی هستید یا اگر می خواهید یکی از آن ‏ها را خریداری کنید، در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا یکی از بهترین نوع اسکوتر برقی را انتخاب ‏کرده و خریداری نمایید. اسکوتر ها توسط باطری و یا برق شارژ شده و حرکت می کنند. از جمله وسایلی ‏است که امروزه اکثریت از آن برای تفریح استفاده می کنند اسکوتر های برقی هستند. در یک زمان بسیار ‏کوتاه این وسیله فوق العاده مدرن سهمی بسیار بزرگ از بازار را با انواع شبیه به خود مانند دیگر انواع اسکوتر ‏های برقی سگوی یا همان دوچرخه الکتریکی و هاوربورد از آن خود کرده است. این وسیله بسیار سبک و ‏مناسب حمل و نقل می باشد. اسکوتر برقی از جمله وسایل محبوب برای جهانگردان و سایرین می باشد. ‏اسکوتر های برقی در انواع چرخ های تکی و دو چرخی موجود می باشد. امروزه قیمت اسکوتر برقی مانند کلوچه به ‏راحتی در فروشگاه های انلاین و فروشگاه های سراسر دنیا یافت می شود و قابل خریداری است. امروزه در ‏سراسر اینترنت و همچنین در فروشگاه های سراسر دنیا می توانید طیف وسیعی از معامله گران و فروشندگان ‏اسکوترهای برقی را ببینید. این باعث می شود که شما برای انتخاب کمی سردرگم و گیج شوید. اما ما اینجا ‏هستیم تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنیم، ما به شما برخی از بهترین و بی نظیر ترین انواع اسکوتر های ‏برقی را معرفی می کنیم تا انتخاب بهتری در خرید این وسیله داشته باشید.‏

ماشین کنترلی سرگرمی بزرگسالان

در چند سال اخیر اسباب بازی ها و ابزار سرگرمی بزرگسالان رو به افزایش است. این اسباب بازی ها کمک ‏می کند آرزوها و هیجانات خود را در مقیاس کوچکی تجربه کنید. قیمت این محصولات متنوع است . شما ‏می توانید هر محصولی را با هر اندازه ای از فروشگاه های سراسر دنیا و یا به صورت اینترنتی تهیه نمایید. اما ‏قبل از خرید بایستی اظلاعات کافی راجع به محصول مورد نظر خود را به دست آورید. در این مقاله ما در ‏رابطه با خرید ماشین کنترلی و خصوصیات هر محصول صحبت می کنیم. با دانستن این اطلاعان شما می توانید ‏محصولی متناسب با نیاز ها و علایق خود را با قیمتی فوق العاده ایده آل تهیه نمایید.‏

علاقه مندان به مسابقات رانندگی و جاده ای با ماشین کنترلی به طور معمول ترجیح می دهند اتومبیل های ‏دقیق با سرعت بالا و قدرت کنترل بالا و پیشرفته و منحصر به فرد خود را داشته باشند. با این وجود رانندگی ‏با این نوع از خودرو ها بسیار سخت می باشد و نیاز به اشنایی و تجربه دارد. با این حال تمام موارد ذکر شده ‏از ویژگی های این ماشین ها است. همان گونه که کودکان در هنگام بازی با ماشین کنترلی؛ کنترل آن ‏برایشان بسیار سخت است و کنترل کردن آن ممکن است برایشان قدری دشوار باشد و ماشین اسباب بازی ‏آن ها باید بسیار مقاوم باشد تا دوام بیاورد. برای ماشین کنترلی بزرگسالان نیز همین امر صادق است شاید ‏مدتی زمان ببرد تا بتوانید به کنترل آن مسلط گردید. شاید این ماشین ها ظاهری شگفت انگیز نداشته باشند ‏اما قدرت بدنه و سرعت و ایمنی بالایی دارند تا بتوانند نیاز شما را برطرف کنند. برای خرید ماشین کنترلی ‏ابتدا شما باید تصمیم بگیرید که این محصول را برای کدام نوع از مسابقات شهری و یا خارج از شهر می ‏خواهید، یا اینکه برای چه امری نیاز به یک ماشین کنترلی دارید. برای خرید ماشین کنترلی شما باید در نظر ‏داشته باشید که قرار است بر روی سطح صاف و هموار از این ماشین استفاده نمایید یا قرار است رانندگی را ‏بر روی جاده های پر دست انداز و ناهموار انجام دهید. در نهایت باید تمام این نکات را در نظر بگیرید و ‏مطابق با آن برای قیمت ماشین کنترلی عمل کنید. از طرف دیگر اگر شما ماشینی برای بیرون از شهر می ‏خواهید بنابراین شما باید در نظر داشته باشید که شما بر روی نا همواری ها خواهید بود و ممکن است با ‏سرعت پرش بزنید و بنابرین قدرت کنترل و ایمنی ماشین باید بسیار بالا باشد، چرا که شما بر روی یک سطح ‏صاف حرکت نمی کنید و مدام در حال بالا پایین شدن هستید. بهترین ماشین های کنترلی دارای باتری های ‏قابل شارژ هستند، چرا که شما پس از هر بار استفاده می توانید آن هارا شارژ کنید. و در نهایت موجب صرفه ‏جویی در وقت و هزینه های شما می شود. عمر باتری های ماشین کنترلی نقاط ضعف آن ها هستند بنابرین ‏باتری نامناسب باعث آزردگی خریدار می شود و طول عمر کوتاهی دارد و این برای مسابقات بسیار بسیار مهم ‏می باشد. چرا که باید در طول مسابقات ماشین کنترلی سالم باشد و زمان شارژ آن و طول عمر بسیار مساله ‏مهمی می باشد. بسیاری از رانندگان مسابقات ماشین کنترلی از چندین باتری مختلف استفاده می کنند تا در ‏زمان مسابقه دچار مشکل نشوند بنابرین شما باید بسیار به این نکته توجه داشته باشید در هنگام انتخاب ‏ماشین کنترلی حتما این مسئله را یکی از عوامل اصلی مورد نظر خود عنوان کنید. برخی از ماشین های ‏کنترلی در حد ابتدایی و بسیار ساده می باشند، در حالی که برخی از آن ها کنترل بسیار بالا و دقیق با قدرت ‏‏2.4 گیگاهرتز را ارائه می دهد. اگر بسیار نزدیک به هم رانندگی کنید و در یک مسیر باشید ممکن است ‏اختلالاتی در کنترل آن ها پیش بیاید.‏

چه نوع ماشین کنترلی ای برای من مناسب است؟

این بستگی به نوع مسابقه ای که می خواهید در آن شرکت کنید دارد آیا شما برای مسابقات جاده ای نیاز به یک ماشین با سرعت بالا دارید؟ ایا قلب شما برای مسابقات جاده ای میزد و یا برعکس شما به مسابقات خارج از جاده علاقه دارید؟ آیا شما به ماشین مسابقه ای با دو چرخ علاقه دارید و یا به صورت پیچیده تر به چهار چرخ احتیاج دارید. همچنین مقیاس را فراموش نکنید ماشن کنترلی هر چه در مقیاس و اندازه بسیار بزرگتر باشد گران تر است. اما خود را خسته نکنید ما در اینجا به صورت اساسی ماشن کنترلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ماشین های مسابقه ای

اکثر ماشین های مسابقه ای برای مسابقات جاده ای ساخته شده اند چرا که دارای حداقل تعلیق می باشند. آن ها برای سرعت گرفتن و دور زدن ساخته شده اند و با نهایت سرعت میروند اگر شما به دنبال مسابقات جاده ای هستید این گونه ماشین ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

کامیون های مسابقه ای

این کامیون های غول پیکر اوج لذت را به شما در حین مسابقات جاده ای می دهند می توان با آن ها در هر گونه مسابقه ای شرکت کرد. برای بیرون از جاده آن ها بسیار هیجان انگیز هستند. این ماشن ها میتوانند بدون اسیب دیدن ماشین های دیگر را خرد کنند.

تراگی و باگی های مسابقه ای

این ماشن کنترلی برای مسابقات در بیابان ها و یا سواحل شنی طراحی شده اند. با لاستیک های عریض و بزرگ بهترین انتخاب برای مسابقات در تپه ها و بیابان ها می باشند. با ترکیب یک ماشین مسابقه ای و یک کامیون مسابقه ای شما یک باگی تحویل می گیرید. باگی ها قدرت و سرعت بالایی دارند و هیجان زیادی در مسابقات به شما می دهند.

کامیونت های مسابقه ای

با محبوبیت این مدل از ماشین ها که بسیار تخصصی می باشند و دارای سرعت بسیار هستند مسابقات آن ها در حال افزایش می باشد و مسیر این ماشن کنترلی احتمالا ساده ترین و اسان ترین مسیر برای مسابقه نیست اما اگر به این چالش علاقه دارید و دوست دارید برای مسابقاتش شرکت کنید پس این ماشین را بخرید و این کار را انجام دهید و هیجانی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

هیولاهای مسابقه ای

چرخ های غول پیکر و موتور قدرتمند و کنترل بالا از جمله ویژگی اصلی هیولاهای مسابقه ای هستند. این خودرو ها بهترین تپه نوردان و بالارونده ها و له کننده ها هستند. اگر شما زیاد به سرعت توجه ندارید و به دنبال قدرت هستید این ماشین ها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

صخره نورد

اگر می خواهید از هر مانعی رد شوید و از بین صخره ها و سنگ ها بگذرید. یک ماشین مسابقه ای صخره نورد برای شما مناسب است. برف و باران، شن و ماسه، یخ و اب، گل و حتی جهنم هیچ چیز این قاتلان را متوقف نمی کند. چیزی در طبیعت وجود ندارد که بتواند این ماشین را متوقف کند. اگر به دنبال یک سرگرمی و لذت هستید پس این ماشین بهترین انتخاب برای شماست تا هیجانی بی نظیر به شما بدهد.

 


نظر

خرید و فروش معدن و مواد معدنی

خرید و فروش معدن و مواد معدنی از طریق فرم های موجود در سایت معادن ایرانی به آسانی و با اطمینان خاطر انجام می پذیرد. معادن متعددی در کشور ایران واقع شده است زیرا کشور ما دارای شرایط جغرافیایی بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد. این معادن دارای مواد معدنی مختلفی هستند که هریک از ویژگی های خاص و کاربرد متفاوت برخوردار می باشند. معادن ایران به واسطه برخورداری از شرایط خاصی که دارا هستند، سهم عمده و قابل توجهی از مواد معدنی را دارا می باشند. این معادن سالانه امکان استخراج حجم بالایی از مواد معدنی را فراهم می آورند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و صادرات آن ها نیز به کشورهای متعددی صورت می پذیرد. خرید و فروش معدن از اقدامات بسیار حساسی است که به منظور انجام آن باید با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت نمود.

مواد معدنی

 

سایت معادن ایرانی کلیه موارد معدنی از جله سنگ آهن، زغال سنگ، فلدسپات، روی، مس، کائولن و سیلیس را باکیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. مواد معدنی از مهم ترین مواد اولیه برای بسیاری از صنایع مختلف هستند و به همین جهت تهیه آن ها از اقدامات بسیار ضروری محسوب می شود که به آن به میزان قابل توجهی اهمیت داده می شود. به طور مثال می توان اشاره نمود که سنگ آهن ماده اولیه به منظور تولید فولاد می باشد و کائولن نیز ماده معدنی بسیار ارزشمند و منحصر به فردی است که در صنایع کاغذ سازی، داروسازی، سرامیک سازی و چینی سازی نقش بسزایی را ایفا می نماید. مس نیز از فلزات بسیار کاربردی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است.


نظر

 

معرفی بهترین وی پی ان های رایگان

 

1- اپلیکیشن VPN – Global #VPN Proxy 

اگر نیاز به یک خرید VPN     خوب و قدرتمند برای سیستم عامل پر طرفدار IOS     یا گوشی های هوشمند آیفون دارید، این نرم افزار می تواند کمک های زیادی به شما بکند. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه از جانب شما وجود ندارد و این فرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست. به روز رسانی های این نرم افزار در بازه های زمانی مختلف و به تعداد زیاد وجود دارد که اشکالات نسخه های قبل در آن ها رفع شده است. 

 

از آنجا که برخی از شبکه های اجتماعی که عمدتا پر طرفدار هم هستند در ایران به طور عادی غیر قابل دسترس هستند، استفاده از این نرم افزار اجتناب ناپذیر است. در سیستم عامل اندروید اپلیکیشن های زیادی برای رفع فیل_ترینگ وجود دارد اما برای سیستم عامل IOS     کاربران باید از نرم افزار هایی استفاده کنند که هزینه های نسبتا زیادی برای کاربران دارد . در کنار این روش هایی هزینه بر اپلیکیشن پرطرفدار VPN – Global #VPN Proxy   وجود دارد .

 

2- CyberGhost

یکی از محبوب ترین خرید  VPNهای موبایل که به صورت رایگان ارائه می شود، CyberGhost است. که دلیل محبوبیت آن نداشتن محدودیت در پهنای باند و عدم ذخیره اطلاعات کاربران است. تنها ایراد این VPN داشتن محدویت زمانی است که با استفاده مداوم به مدت 3 ساعت به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد. اما این مشکل هم با اتصال دوباره قابل رفع شدن است.

 

پس از نصب این نرم‌افزار برای اندروید و IOS شما می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید. و مجددا آن را لغو نصب نموده و دوباره نصب کنید. CyberGhost دارای سرعت دانلود 17 مگابایتی و آپلود 20 مگابایتی است. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های Android, iOS, Windows, macOS, Linux, Kodi, routers ارائه شده است.

 

3- Windscribe

اگر به دنبال یک خرید VPN با سرعت بالا هستید توصیه می کنیم از Windscribe غافل نشوید. این نرم افزار که دارای سرعت دانلودی معادل با 10 تا 13 مگابایت است، پهنای باندی در حدود 2 گیگابایت نیز در اختیار شما قرار می دهند. این وی پی ان برای شکا یک ایمیل تایید ارسال می کند که اگر به ایمیلتان بروید و آن را تایید کنید این پهنای باند تا 10 گیگابایت هم افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه با دعوت هر کدام از دوستانتان به این نرم افزار و ثبت نام او در این نرم افزار به شما 1 گیگ پهنای باند اضافه نیز هدیه داده می شود.

 

Windscribe امنیت و حریم خصوصی شما را به طور جدی حفظ می‌کند. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های IOS , MacOS , Linux و Android ها وجود دارد.

 

4- SurfEasy

مرورگر Opera صاحب امتیاز یکی از برترین VPN های موبایل، یعنی SurfEasy است. این VPN مناسب کاربرانی است که مصرف پایینی دارند. زمانی که شما این نرم‌افزار را نصب می‌کنید به شما اجازه می‌دهد به طور هم زمان از حداکثر پنج دستگاه محافظت کنید؛ اما، شما محدود به پهنای باند 500 مگابایتی هستید. شما می توانید با دعوت دوستان و خانواده و همکارانتان پهنای باند خود را افزایش دهید و به ازای معرفی هر نفر 100 مگابایت پهنای باند برای شما افزایش یابد.

 

همه این امکانات خوب و جذاب است؛ اما، این نرم‌افزار در محافظت از حریم شخصی شما چگونه کار می‌کند؟ SurfEasy از «رمزنگاری در سطح بانک» استفاده می‌کند؛ اما، متاسفانه، آنها به درستی در مورد محتوای اصلی و چگونگی کار صحبت نمی‌کنند.

 

SurfEasy به شما یکی از بهترین سرعتهای اتصال را پیشنهاد می‌دهد، چیزی حدود 58 مگابایت برای دانلود و 22 مگابایت برای آپلود. این نرم‌افزار برای سیستم عاملهای چون iOS, Android, Windows, macOS, Chome, Opera آماده شده است.

 

5- Yoga VPN

در گوگل پلی استور، یکی از برترین های وی پی ان برای سیستم عامل اندروید، Yoga VPN است که بدون هیچ محدودیت زملنی برای کاربران قابل دسترسی است. این VPN دارای قابلیت هایی مانند نداشتن محدودیت پهنای باند، سوئیچینگ سرور، حفاظت از نشت DNS است. سرعت دانلود این VPN 22 مگابایت و 13 مگابایت برای آپلود است. Yoga VPN در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

 

 

 

6- HexaTech

یک از پروتکل های جدید از VPN، Betternet است که HexaTech آن گسترش یافته است و مخصوص شبکه های موبایلی و لسمارت فون هاست. این سرویس دارای سرعت دانلود 12 مگابایتی و آپلود 8 مگابایتی است. این سرویس برای سیستم عاملهای اندروید و IOS ارائه شده است.